8.2.08

:59

lomography.com



3 comments:

amory said...

Máš tu pěkný fotky ;)

amory said...

Vizuální... ano, tohle vizuálno, který nabízí mnohem větší možnost vyjádření tomu nečemu v nás (duše?). Mnohem trvanlivější vyjádření. Často mám hroznou potřebu něco říct, ale druhej den se třeba probudím a nechápu se, zdá se mi ubohej ten důvod včerejšího vyjádření. Tak jako když se člověk podívá zpět do své náctileté doby a musí se stydět za svoje chování a smýšlení (samozřejmě jen někdo). Kdežto ono vizuálno je mnohem trvanlivější, dle mého, dokáže totiž mnohem víc vystihnout duši, která přesto přezevšechno špatná v nikom není. Další výhodou je soukromí, málo kdo pochopí co přesně tvoje fotky vyjadřují a tak není třeba se bát intimností. A v neposlední řadě je tu ten obrovský prostor pro snivce (já) kteří se můžou donekonečna bavit interpretací tvých fotek ;)
Ano už končím s těmi tak málo vyjadřujícími slovy, snad i hloupými a prozrazujícími moji ubohost.
Nezlob se za tenhle román a neboj se ho klidně smazat.
Nicméně už nějakou dobu mám tvůj blog v RSSčtečce, kterou denně kontroluji - máš o dalšího pravidelnýho čtenáře na víc :)

amory said...

samozřejmě vizuálního čtenáře... jsem chtěl napsat... :)